6/12-10

Tjabba! Dagen i skolan var riktigt bra faktiskt men det kan bero på att den var så kort.
Efter skolan så gick jag med Cornelia, Micha och Angelica och vi hade det allmänt kul som vanligt!
Kastade snöbollar och sådant :) Nu sitter jag här och fryser, hungrig och ont i armarna för jag tog i så mycket när jag kastade ;) men kul var det iaf och så har jag precis gjort varm oboý med grädde så det blir nog bra!
Ska även troligen iväg till stan och köpa innebandy klubba fodral.
Bilder från förut:

micha du är jättesöt så sluta! :)


En video kommer lite senare också!
peeeace ;)

Kommentarer
Postat av: angel

1. Jag ser sjuk ut.

2. Vi hade bajs kuuuul! :D

2010-12-07 @ 18:57:12
Postat av: pernilla

svar:

1. Nej det gör du inte.

2. Yeeeeeees! :D

2010-12-07 @ 19:40:01
URL: http://musicthatsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0