♥Douddie♥

24/6-05 Föddes världen underbaraste varelse! Du var så speciell och det var ingen tvekan om att det var dig jag ville ha där i butiken. Jag minns så väl att du sprang fram till öppningen när vi öppnade buren och då visste vi, det är henne vi ska ha och så blev det! Hon var som en liten hund för oss, hoppade upp på benen och hoppade över en när man låg vid henne. Hon gjorde aldrig något ont och hon var helt fantastisk.
Men vintern 2009 närmare bestämt 27/12-09 så gick jag ut som vanligt till buren och skulle ge dig mat, det var massor av snö och kallt. Så såg jag dig där, jag visste inte vad jag skulle göra, jag fick panik och bara skrek!
Jag sprang in och grät, jag tror aldrig jag gråtit så mycket i hela mitt liv! Jag mådde så dåligt och klarade inte av att vara hemma så jag gick till Angelica och var med henne. Den dagen kommer jag aldrig glömma, den var så jävla hemsk! Men jag visste att hon skulle alltid vara med mig, hon är min ängel.
24/6-05 - 27/12-09 Jag älskar dig nu, då och föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0