13/11-10

Hello! Bloggade aldrig igår för efter skolan var jag med Cissi och sen åkte vi till Johanna och sov där med Angelica och Cornelia också :). Idag så vaknade jag vid 10-11 och kom på att mamma skulle hämta mig 11 så det var bara att skynda sig upp och sätta på mig kläderna och sen så blev man hämtad. Kom hem och bytte om sen åkte vi in till stan och mötte min farbror, hans fru, min låtsas och riktiga kusin så gick vi in på Rondo och åt sen började "showen" kl. 15. Den var verkligen skit kul! Haha Robert Gustafsson är så jävla rolig tog dock inga bilder men jag kanske lägger ut någon senare imon eller nåt om min låtsas kusin lägger ut dom :P
Nu är klockan bara strax efter 18 och jag vet inte vad som händer men inget speciellt antagligen. Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0