5/11-10

Vilket är ditt favorit land?
Svar: U.S.A

föredrar du värme eller kyla?
Svar: Värme för det mesta

vad gillar du för godis?
Svar: Olika

brunett eller blondin på killar?
Svar: Båda ;)

vilka är dina 2 favorit siffror?
Svar: uhmm inte en aning, 12 o 20?

Hur gammal var du när du började blogga?
Svar: 12 eller 11 år men då hade jag en annan blogg.

Vilka bloggar läser du ?
Svar: Min låtsas kusins, kompisars, bunnys, hejsanalexs... :D

Hur lång är du ?
Svar: 1,57m, typ

Skulle du vilja vara längre/kortare?
Svar: Jag tycker den är bra, men isf kortare ^^

Ginatricot eller HM ?
Svar: Ginatricot 

Monki eller topshop?
Svar: topshop tror jag

vilket är land skulle du helst vela besöka just nu? :)
Svar: U.S.A eller Grekland

Varför började du blogga?
Svar: Vet inte egentligen men jag tyckte det verkade roligt o det var det ;)

Vilken är din favoritmat?
Svar: Lövbiff o pommes ^^

Hur många besökare har du om dagen?
Svar: Inte jätte många men kanske mellan 5-20

Vänner eller Familj
Svar: Båda

Pengar eller Vänner
Svar: Vänner såklart

Ditt & Mitt bästa minne ?
Svar: ??

Vem älskar du mest i hela världen?
Svar: Min familj och vänner

Vem kan du inte leva utan ?
Svar: Familjen och vännerna

favorit shoppingaffär?
Svar: New Yorker

favorit färg?
Svar: Har ingen speciell faktiskt

vart bor du? :)
Svar: Göteborg

Vad älskar du att göra?
Svar: Spela fotboll, innebandy, umgås med vänner, resa, lyssna på musik...

Katt eller hund?
Svar: Hund

Snö eller grönt gräs?
Svar: Både och men helst grönt gräs

Säg 3 saker som du har som intressen?
Svar: Fotbolls, innebandy och kompisar

Är du vegetarian?
Svar: Nej.

Har du en bästavän?
Svar: Flera

Vilken hudton föredrar du brun eller vit?
Svar: Båda

Vem tycker du mäst om, av Kissie, Paow, Dessie?
Svar: Brukar inte läsa någon av dom men Paow tror jag

Vart någonstans är du kittligast?
Svar: Låren tror jag

Är du kär i någon just nu?
Svar: Nah

Har du en pojkvän?
Svar: Naj

Säg tre grejer som lockar läsare med bloggen!
Svar: Jag, jag och jag! Nä men jag vet faktiskt inte ;)

Går du i någon sport?
Svar: Jajamen, fotbolls och innebandy

Vilken dialekt gillar du mest här i sverige bland dessa, Göteborska Stockholmska eller Skåniska?
Svar: Göteborska

Bästa hårprodukter?
Svar: Hårspray I guess
Bästa smink produkter?
Svar: Mascara och puder tror jag

Platt eller lockigt hår?
Svar: Båda är fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0