Kändisar

Hej! Sitter och kollar MTV EMA'S 2010: NOMINEE, det är skit svårt för alla är så sjukt bra! Jag menar liksom Jason Derulo, Alexandra Burke, KESHA♥, Justin Bieber, Selena Gomez, B.o.B, Lady Gaga, Miley Cyrus, Usher, Katy Perry, Rihanna och några till i karegorierna "best man, best pop och best push act". Det är ju omöjligt tycker jag. Vem tycker ni ska vinna? Rösta här!


Här är en annan intressant sak som jag såg när jag loggade in på msn, Madame Tussaunds:

Gwen Stefani - Till höger i vax


Eva Longoria - Till höger i vax


Cheryl Cole - Till vänster i vax


Rihanna - Till vänster i vax
 

Sjukt va? Kändisarna gjorda i vax! Men det är riktigt likt. Woooow säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0