13/9-10

Godkväll!
Eftersom jag inte var särskilt aktiv igår beroende på att jag inte hade mycket tid och att jag helt enkelt inte var på "blogg humör", men det är jag därimot idag! ^^

Dagen: Vi började 9 idag och vi fick vårt nya schema rätt bra faktiskt.


Sen så skulle jag till tandläkaren i Mölndal så tog bussen till Delsjömotet och så hämtade pappa mig där, vad jag gjorde hos tandläkaren där var att dom kollade på mina vita "fläckar" på tänder och kom fram till att det gick tydligen i släkten eftersom mina båda systrar har det och en av dem var to.m. tvungen att slipa och sen sätta typ plattor på dom fyra första, men mina är inte så illa men om jag vill så ska jag kanske få bleka dom men jag får se hur jag gör!
Efter skolan så var jag med Micha och vi satt ute och åt mellanmål och gjorde matteläxan, gött!
Sen var det bara att skynda hem och äta o byta om sen dra till fotbollsträningen.
Det gick bra och så tills jag började känna att jag fick ont i knäna :/ så jag får hoppa innebandyn imon.
Och nu sitter jag här och dricker is te, yummy!
Nog med text antar att inte änns hälften läser allt det här haha!
puss

Kommentarer
Postat av: Sara den underbara:)

Hälften av vilka? XD va bra att du skippar innebandyn:) då kan du va med mig,hanna,johanna och colli:D<3

2010-09-13 @ 20:56:40
Postat av: pernilla

svar: du jag hade 20 besökare häromdagen så shush!

och jo kanske det om du är snäll! <3

2010-09-13 @ 21:01:42
URL: http://musicthatsit.blogg.se/
Postat av: Sara den underbara:)

Nej.. asså mena inget skämt... Jag fatta bara inteXD

b.t.w Jag är jätte snäll:D<3

2010-09-13 @ 21:07:16
Postat av: angel

jag läste allt pillan c:

2010-09-14 @ 17:17:15
URL: http://angieangelica.blogg.se/
Postat av: pernilla

svar: dutti!

2010-09-14 @ 18:04:55
URL: http://musicthatsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0