28/9-10

Hej bloggen.
Kom precis hem från skolan nu och jag ska säga er en sak!
Jag kanske är feg, mesig o allt det där... men när det väl gäller då tänker jag inte tveka en sekund!
Jag är inte den bästa lyssnaren, kommer med det bästa stödet o rätt ord, men jag önskar jag var, verkligen men nu är jag nog inte den och så är det bara jag är den jag är det kan jag tyvärr inte göra något åt.
Ni kan tycka att jag är hel patetisk som skriver det här och inte snackar om det "irl" istället, okej det kanske jag är gilla läget men jag försöker det ska ni ha jävligt klart för er.
Ledsen att ni fick läsa det där men jag var bara tvungen att skriva av mig.
Och ja mitt "svordoms förbud" går käpp rätt åt skogen.
Nu ska jag göra lite annat som läxa o så sen blir det match mot Väster, tagga!
Vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0