23/4-11

Hejhej!
Ledsen för den dåliga uppdateringen idag men har haft fullt upp!
Som jag skrev innan så åkte jag till stan och letade jacka och hittade en jeansjacka som jag visar imorgon. Sen åkte vi till mormor och åt påsklunch och påvägen hem släppte dom av mig hos Cissi så jag var med henne och kollade massa "One Tree Hill" avsnitt, lovely! Så skulle jag hem och äta grillat för min syster och hennes pojkvän kom så det var trevligt. Sen cyklade vi ner till Cissi igen men var bara där en stund för sen följde hon mig hem och då träffade vi några så var där en liten stund men nu är jag hemma iallafall.
Tror jag kolla på film eller nåt sånt.
Hoppas ni har/haft en mysig påskafton!
puss ♥

hallå fräknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0