25/8-11

Gókväll!
Ledsen att jag inte blogga mer igår men var verkligen inte på humör men de är bättre idag!
Och heeeerregud vad dåligt jag bloggar nu när skolan är igång, måste försöka bli bättre men är nästan alltid med kompisar efter skolan, idag också och sen efteråt var det innebandy träning. Så har inte tid förrens typ nu?!
Från ett problem till ett annat. Jag har inget att ha på mig på skolavslutningen (säger fel hela tiden) skolfotot imorgon! Eller inget som jag vet blir bra, aaaah så jäkla typiskt! Får se vad de blir imorgon, kan nog visa efter skolan för hinner inte innan.
Så slut på mina problem hehe. Kan visa er mitt schema om en stund istället som jag snacka om igår.

inga sådana miner nu inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0