2/8-11

Hej! Åh herregud är det redan august?! Skolan börjar om 20 dagar, hej ångest? Här har de inte hänt så mycket, låg på stranden igår och idag en stund sen åkte vi om till "stan" och ett shoppingcenter, köpte en grej som ni får se när jag kommer hem, ni kan nog inte gissa vad det är hehe... Visar all shopping när jag kommer hem förresten och bilder såklart! Imorgon ska det tydligen inte vara så bra väder igen så jag och pappa ska nog in till Barcelona igen och kolla Camp nou o.s.v. Sista dagen imorgon ju, känns både skönt och tråkigt. Saknar alla där hemma men älskar värmen här. Jaja, nu måste jag upp på rummet och sova (spela kort) ska upp 8 imorgon. Godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0