10/2-11

Heeeeeeeeeej! Jag åker imorgon! Kan ni fatta det?! Ahhhhhh.... jag är skit pirrig, men det ska bli super kul!
Nu får jag ta och samla mig lite. Bloggade aldrig igår eftersom det först var skola då och efter skolan var jag med Cissi så gick vi även ut och mötte Hugo och Måns så var vi med dom en stund. Sen så skulle vi på möte med fotbollen i klubbstugan och när jag kom hem var det Glee, läxor och sen sova som gällde.
Idag så var jag med Angelica, Cissi, Hugo, Måns, Victor, Adam och Hugo efter skolan, vi gjorde inget speciellt. Sen hade jag innebandy träning och så kom jag hem åt, packade och nu kom jag precis ut från duschen.
Ska se som det finns nåt mer jag ska packa ner och så ska jag ladda ner musik till mp3:n också!
Har endel jag måste hinna med, så jag hoppas verkligen jag hinner med ett inlägg imorgon innan vi åker men det tror jag så vi hörs imon. Buenas noches ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0