11/2-11 SVERIGE -------> GRAN CANARIA

Godmorgon folket! Sitter här och käkar frukost och funderar på allt jag måste komma ihåg, hur fasen ska det här gå?! Men iaf så kommer Therese och Cornelia och hämtar upp mig om typ en timma och jag är heeeel nervös.
Har jag packat ner allt?! Ja? Nej? Ja...? Juste ja! I själva Spaninen så vet jag inte om jag kommer kunna ha tillgång till en dator så jag kan blogga men vi får väl hoppas jag kan slänga in nåt inlägg i veckan så ni vet att vi lever! Jag ska göra mitt bästa men vi hörs när vi hörs! puuuuss ♥
passade även på att måla mina naglar igår, älskar färgen!

Kommentarer
Postat av: josefine

Hejsan du :)

Skulle du vilja tjäna pengar på din blogg eller på allt du gör på internet? :) Bli då medlem här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233

Du tjänar pengar genom varvningar och klick! Jag har redan tjänat 2000 kr på bara några dagar, så det är inte alls så svårt :)

Lycka till! :)

2011-02-11 @ 22:55:40
URL: http://www.nattstad.se/jussie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0