22/2-11

Go' kväll! Håller just nu på med en engelska uppgift tills imorgon och sen ska jag även hinna med lite matte. Efter skolan idag så följde Cissi med hem och så åt vi lite mellanmål och så gjorde vi smet, gott i början sen mådde man illa haha! Sedan så stack jag iväg till innebandy träningen och efter den ner till klubbstugan och beställde två tränings tröjor. Så jag är ledsen för dålig uppdatering idag men det blir så på vardagarna, är ju så mycket! Skolan, läxor, fotboll, innebandy, kompisar... man hinner ju inte med allt! Ska försöka bättra mig men kan inte lova något. Nu måste jag verkligen plugga vidare och sen sova. Så vi får höras imorgon. Godnatt readers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0