8/2-11

Tjabba tjena! Idag var det skola som vanligt då, inget speciellt sen efter skolan var jag med Cornelia, Angelica, Sara och även Johanna en stund men så skulle jag och Cornelia upp till träningen så följde dom med för vi hade tänkt att gå på öppna skolan efter men så var den tydligen inställd så vi satt och kollade på träningen (kunde inte vara med eftersom jag inte riktigt är frisk än) och så kom Hugo och Hugo haha! Ja och efter träningen så "lekte vi runt lite" och sen kom pappa och hämta mig och Cornelia och nu sitter jag typ här. Ska göra SO och kolla tv tror jag. Tror jag börjar känna lite resefeber.. hehe, längtar som tusan iaf! Men nu måste jag plugga, höreeeees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0