Feber

Guuud silken natt! Vaknade runt 1 av att jag låg och skakade, frös samtidigt som jag var hur varm som helst, tack vare det så halvsov jag i stortsätt hela natten. Så gick jag upp till mamma vid 5 och hon sa att jag skulle försöka sova till 7 och se hur jag sen mådde. Fy i helvete vilken feber! Så jag var tvungen att stanna hemma från skolan, kunde knappt stå på benen och sen hade jag så sjukt ont i kroppen också. Har ätit en halv macka, druckit 1 glas vatten, juice, oboy och cola men är ändå inte hungrig. Skulle egentligen åka till mormor idag och prata om resan men jag kan ju nu inte hänga med, faaan! Aja nog klagat, hoppas ni mår bra iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars Pörny!!<333 hoppas du mår bättre imorn kväll så vi kan parta!XD haha

2011-02-03 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0