27/1-11

Hajhaj! Idag var jag i skolan som vanligt då, inget speciellt direkt sen efter skolan gick jag och Cissi hem och jag bara bytte om och så typ sen släppte vi av henne och jag var och tränade. Sen när jag kom hem duschade jag och åt middag och semla?! haha ja fråga inte varför, inte semledagen än ju men pappa hade köpt bröd så varför inte? Men nu sitter jag här iaf och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Imorgon är det äntligen fredag ju! Och då blir det att vara med lite kompisar så det blir nog kul :)
Iaf så hörs vi senare eller imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: C

jag vet inte om jag kan vara med så länge men vi får se ;)<3

2011-01-27 @ 20:38:03
URL: http://wolmesjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0