Glee season 2

Fick panik förut när jag satt och pluggade för såg att klockan var någon minut över 8 och Glee börjar då. Så jag växlade runt lite snabbt men hittade det inte! Jag var tvungen att gå in på tv.nu och då var den 5 över såg att det gick på kanal 11 typ, så skyndade mig in i sovrummet, stod "ingen signal på tv:n" sprang in i mitt rum försökte få på tv:n, funkade inte! Jag skrek och fick allmänt panik haha, pappa hade fått igång tv:en i deras sovrum jag sprang dit och det hade gått 10 min! Daaaaamn men men, i'm lovin' it! Nu blir det sängen och läsa lite tror jag och sen sova. Vi hörs imorgon, goodnight ♥

Kommentarer
Postat av: anke banan

shit! har glee burjat!



+ bra att du pluggar :p

2011-01-20 @ 14:57:13
Postat av: pernilla

jajamen!

ellerhur sååå duktigt ;)

2011-01-20 @ 21:24:46
URL: http://musicthatsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0