14/5-11

Godmorgon på er!
Ledsen att jag inte bloggade igår efter träningen men direkt efter duschade jag bara sen gick jag ner och kollade A-lags matchen. Och sen strax efter åtta var jag tvungen att vandra hem och fixa lite inför "gästerna".
Och gästerna var min syster och hennes lilla familj. Såååååå söt är Leandro!
Hade det väldigt mysigt igår och somnade runt två haha. Och vaknade dessutom vid sex utav att han kom och lade sig med mig, myyyyys! Men sov inte så mycket så får ta igen det sen för dom åkte precis, saknar dom redan nästan... :P Som tur är åker vi upp till dom om ungefär 2 veckor och sen flyttar dom ner till Larvik så det är mycket närmre.
Inte den blekaste vad jag ska hitta på idag men men!



Kommentarer
Postat av: Sara

Men Gud jag dör vad sööt!

2011-05-14 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0