1/5-11

Gódag!
Jisses... Det är redan första maj. Känns som så fort snön försvann sprang månaderna iväg! Fast det är riktigt skönt för då är ju sommaren snart här, men det känns ju som sommar vissa dagar iofs men ändå!
Blev bara ett inlägg igår tyvärr, men hann inte med nåt mer. För som jag sa så gick vi hem till Cissi och så kom alla mina goa brudar ;) Egentligen gjorde vi inget speciellt utan vi hoppade studsmatta, käkade, körde "lekar" och snackade så man somnade ju inte allt för tidigt, he he...
Men kul hade vi och idag så har vi varit nere i klubbstugan på morgonen och fixat i ordning för vi ska nämligen sälja kläder och sånt nästa helg! Och sen kom jag hem och städade upp lite i mitt rum, så kom mormor och då gick vi ut och gjorde rent båten. Men nu har jag äntligen kommit in och ska sätta igång en film för jag är riktigt trött!
Vi hörs senare för måste ju bättre på uppdateringen, eller vad säger ni? ;)

mums! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0