2/2-11

Tja! Ledsen att jag inte bloggade igår men efter skolan var jag och solade med Micha och Natta sen så hade jag innebandy träning ochh var på öppnaskolan så var inte hemma förren 21 och då skulle jag packa ner badkläder o.s.v inför baddagen idag! Så vi var alltså på Borås badhus med alla 7:or och hade simprov och badade allmänt, det var väl helt okej. Sen kom vi tillbaka till skolan 13 och hade slöjd men det var inställd, och sen inte men vi fick gå hem iaf! Så efter skolan satt jag, Cornelia, Angelica och även Johanna och gjorde en Deckare till svenskan imon, min är ca 6-7...men ändå inte särskilt bra + jag är ännu inte klar! Och sen måste jag göra en fucking nyhet till imon också! bläääääää på det. Det är bara att stå ut eftersom det är endast 9 dagar kvar tills jag och Cornelia åker till Gran Canaria :D Men nu måste jag fortsätta plugga, höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0