26/2-11

Tjena! Usel uppdatering idag, men han inte riktigt med.  Sov ju över hos Cissi igår och sen på morgonen var det fotbolls träning, efter den åkte jag hem duschade och gjorde matte sen gick jag ner till Cissi så gjorde vi inget speciellt men så gick vi hem till Cornelia och var med henne, Adam och Hugo en stund för sen skulle vi på tjejmiddag! Där käkade vi tacos, kollade på en skräckfilm och "I rymden finns inga känslor" ´haha, kul lördag! :)
Men nu är det bedtime för min del, ska upp och spela fotbolls match imorgon. Natti natti ♥
resultatet av mina naglar gjorda av Cissi. Tack! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina :)

2011-03-01 @ 21:31:26
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0