22/7-11

Tja!
Sorry för den dåliga uppdateringen idag och igår men som jag sa igår så gick jag hem till Cissi och sov där med Hanna och Angelica också. Kollade på Irene Huss, White chicks, twilight... till 3-4 inatt så är lagom trött idag.
Har just nu inget speciellt för mig, umgås med Annica som är här men hon ska strax iväg och jobba. Så kanske är med vännerna senare igen.

Påtal om Twilight. Jag och Anke är riktiga Twilight-fan, haha! Dom andra ville inte alls kolla min vi fick iallafall se New Moon igår och idag. Åhhhhhhhhh jag älskar Twilight! Snacka om att jag längtar tills Breaking Dawn kommer ut i höst. Vet i och för sig vad som händer eftersom jag läste alla böcker förr förra sommaren tror jag det var. Jag var helt beroende och höll på att börja grina när jag läst klart sista boken och det inte fanns någon fortsättning. Undra hur det blir när jag ser sista filmen då...? Vill inte ens tänka på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0