27/5-11

Good evening!
Hittade en långklänning som jag kommer ha på skolavslutingen, ska få den av mormor i födelsedags present.
Åkte till klubbstugan som sagt och grejade med kläderna och sen hem och käka.
Runt halv 9 så gick jag och mötte Angelica så beställde hon pizza, gick till ICA hittade hennes syskon så cyklade dom hem. Jag stannade med min syster på ICA en stund och mamma kom och hämtade mig.
Har varit ute och trixat lite och så nyss och nu sitter jag och kollar på Wallander och käkar mentos!
Måste gå och lägga mig alldeles strax för måste vara pigg tills imorgon då det är distriktsuttagning, nervööööst! Och tänker verkligen inte ha en dålig dag imorgon så vi får höras imorgon någon gång.
Önska mig lycka till!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0