17/10-10

Haloj!
Kom hem från INNEBANDY MATCHEN nyss har bara hunnit duscha. Jo det var så att jag vaknade halv nio idag och då ringde min innebandy tränare och fråga om jag inte kunde vara med så gott jag kunde för vi hade inte tillräckligt med spelare. Så jag hade en halv timma på mig att slänga på mig kläderna, äta frukost, borsta tänderna och allt det där. Jag har fortfarande ont i nacken med det är mycket bättre och matchen slutade dock
1-4 men vi kämpade bra! Sen klockan 13-14 så kommer mormor hit för deras hus har visning och dom får inte vara där så det blir nog trevligt. Hade iförsig hellre varit med mina kompisar.

Igår: Ja vi åkte till festen och det var trevligt och så sen så blev det ett himla stå hej med alla onyktra! Haha inte jätte kul men men. Sen åkte vi hem strax efter tolv o när man kom hem var det bara att slänga sig i säng.

Nu ska jag kila, hörs senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0