2/9-10

Tjena!
Kom nyligen hem slutade 15.50 idag med gympa på landevi så jag var tvungen att gå heeeeela vägen upp -_- men det gjorde ifs inte så mycket eftersom det är helt awesome väder! :D
Nu ska jag väl börja med läxorna så jag blir klar med dom någon gång.
Just de! Imon efter skolan så ska några ur fotbolls laget ner till ICA och packa påsar så jag måste sms min syster om hon jobbar imon men först måste jag hitta min mobil he he. Efter vi packat påsar så ska jag till Johanna för hon har fyllt år, så GRATTIS till henne i efterskott! Får se om jag hinner slänga in något inlägg imon innan jag ska till ICA om inte så ha en bra fredags kväll för det ska jag ha! :)
hejsvejs!


målade naglarna oxå lite fail som ni ser menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0