Don’t let ‘em bring you down no, Your beauty is inside you

Har tränat och kom ut ur duschen för ett tag sen och sitter och käkar kex (schex) haha.
Imorgon har vi "vårvandring" i skolan, ganska segt men slutar en timma tidigare och börjar en timma senare så det är ju gött. Fast de jobbiga är vad jag ska ha på mig, haha låter mesigt men det ska bli soligt men inte jätte varm. Ska man ha converse eller joggingskor? Skinnjacka eller tjocktröja? Aja det löser sig väl.
Efteråt ska jag och mamma in till stan och handla lite födelsedags presenter till mig, fyller ju år om ungefär 3 veckor. Så bloggar nog inte förrens på kvällen eller så kanske jag hinner på bussen eller nåt. Vilka problem man kan ha!
Puss och Kram ses på staaaaan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0